Algo alokada, buena gente con kien se lo merece , me mola ir a mí bola, me enkanta el PUNK 🤘🎸 /OI/ SKA/Rock... Me molaría encontrar a alguien o gente que le vaya mi rollo... Les mole el punk también ... ( Abstenerse gente ke le mole el reguetón de mie....) No lo soporto 🤮🤮
Y me mola todo lo relacionado con lo paranormal 👻☠️🧙
Amante de la naturaleza y 🏕️ akampadas...🤘🤘🤘🤘🖤☠️👻Gustatuko litzaidake pertsona baskoi bat aurkitzea. Ba al dago Bartzelonan edo Mataró inguruan bizi den pertsonarik?
Punka gustuko duen norbait aurkitu nahiko nuke, eta baskoa bada, are hobeto.