Teatro Barcelona  10 nov 2019 Menu usuario

Busquem actors i actrius per a la nostra companyia de teatre amateur

Sempre has tingut ganes de fer teatre? Ara és la teva

Som una companyia de teatre amateur amb molta empenta que busca actors i actrius. No es requereix experiència prèvia. Només demanem compromís, ganes de fer equip i de passar-s&39;ho bé

Assagem cada dissabte, de 16.45 a 17.45, al http://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/zonanord>Centre Cívic Zona Nord, sota la direcció d&39;una professional de l&39;escena. La quota de pagament per a la direcció professional dependrà del nombre d&39;actors i actrius, però no superarà els 15/20 euros al mes.

La idea és estrenar obra cap al maig en el Centre Cívic Zona Nord.

Anima&39;t El teatre espectacular del Centre Civic Zona Nord... i nosaltres t&39;estem esperant

Si hi estàs interessat/-ada, escriu a: barmara68@gmail.com





0
Messages 0
667











Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies