Teatro Barcelona  26 sep 2019 Menu usuario

Vols fer teatre amateur?

Hola,

som un grup de teatre amateur de l&39;eixample de Barcelona que fa molts anys que fem obres de teatre i estem buscant gent per ampliar el grup. En amigos barcelona, hem vist gent que li agrada el teatre i a veure si a algú li interessa.

Això si, no som professionals ni som escola de teatre, som un grup de gent que fem obres de teatre perquè ens agrada i ens ho passem molt be

Assagem els dilluns i dimecres a les 18:45.

Si hi estàs interessat o interessada, posa&39;t en contacte amb nosaltres.

us esperem





0
Messages 3
489



paulaaa hola, esric interassada. encara segueix en marxa?
27/09/2019
esyol Hola tik interessada Gracies
16/11/2019
txell

Que s,hauria de fer per posar-te en contacte?

19/01/2025








Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies