Teatro Barcelona  07 nov 2018 Menu usuario

GRUP DE TEATRE CENTRE DE BARCELONA

Hola! Sóc un noi de 25 anys i estic buscant algun grup de teatre en una zona cí¨ntrica de Barcelona. Durant bastants anys seguits vaig fer teatre. Primer en una escola i després en un grup de teatre amateur durant 3 anys. Per així² magradaria entrar en un grup de teatre ja directament per assajar una obra. Em puc adaptar als horaris que es facin els assajos amb els meus estudis, siguin quins siguin, perí² maniria molt millor en horaris de nit, i de dilluns a dijous. Si algú sap dalgun grup de teatre o algun grup necessita de gent, si us plau, comenteu-mho per aquí­, i com posar-mhi en contacte. Moltes grí cies :) Marc Blanch

0
Messages 0
164











Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies