Teatro Barcelona  08 feb 2018 Menu usuario

Vols fer teatre amateur?

Hola!

som un grup de teatre amateur de l'eixample de Barcelona que fa molts anys que fem obres de teatre, i estem buscant gent per ampliar el grup. Això si, no som professionals ni som escola de teatre, som un grup de gent que fem obres de teatre perquè ens agrada i ens ho passem molt be!

Assagem dilluns i dimecres a les 18:45h.

si voleu i us interessa, no teniu més que posar-vos en contacte amb nosaltres i fer-nos cinc cèntims de vosaltres!

us esperem :)





0
Messages 1
805



cristina

Hola, soc Cristina 51 anys i estic interesada a passar una bona estona. Dilluns no tinc problema.perí² dimecres tiinc compromés de 19h a 20h. On esteu ubicats?


25/02/2023








Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies