Teatro Barcelona  05 jul 2017 Menu usuario

Com crear una companyia de teatre aficionat desde 0

Magradaria saber quins consells em podeu donar per poder crear una companyia desde 0. Estava dins una companyia de teatre aficionat que no amateur, així² ens ho van deixar ben clar els directors, que nosaltres no li arribavem a la sola de la sabata a una companyia amateur, que no erem res, (aqui es nota com eren de bona gent i els í nims que ens donaven) preparant un projecte amb data destrena i al últim moment, desprí¨s de tants mesos dassaig, sense cap motiu, els directors ens han dit que no es volen seguir comprometent amb nosaltres i que ens busquem la vida. Clar, els companys ens haviem unit un munt i aquesta noticia ens ha disgustat moltí­ssim, sobretot perquí¨ hi estavem més compromesos e il·lusionats que els propis directors. Per tant hem decidit desprí¨s del estiu, fer alguna cosa tots junts ja sigui entrar en alguna companyia ja formada, o crear-la nosaltres mateixos desde cero, per així² voldria saber els consells bí sics de com comení§ar.

0
Messages 2
487



klaus krim Hola Martina. T-he contestat al missatge privat,.
06/07/2017
txell

M,agradaria fer teatre


28/01/2025








Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies