Hola!
Busco gent sana entre 37-43 (aproximadament) per sortir en grup a fer activitats a laire lliure: caiac, circuit de bosc vertical, alguna via ferrata senzilla (no he fet cap i magradaria provar), anar a la platja a fer altres activitats que no sigui simplement prendre el sol... Preferentment gent de Mataró i rodalies.