Hola!
Sóc una noia de Mataró que busca gent sana entre 37-43 anys (aproximadament) per sortir en grup a fer activitats a laire lliure que tinc ganes de practicar: el caiac per la costa (he fet en aigí¼es tranquil·les), algun circuit de bosc vertical, alguna via ferrata senzilla, anar a la platja a fer altres activitats que no sigui estar-se tota lestona prenent el sol... Preferentment busco gent de Mataró i rodalies.
Salut!