BUSCO GENT QUE VULGUI FER UNA SORTIDA EN KAYAC PER LA COSTA BRAVA
Hola! fa temps que tinc ganes de fer una sortida en kayac per la Costa Brava, perí² no aconsegueixo animar els amics a fer-la; si hi ha gent que li pogués interessar en participar en alguna es podria intentar.