Hola,
em dic Maria, tinc 33 anys i sóc nova a la zona de Vilafranca, magradaria coní¨ixer gent per fer amistat.
Estaria genial fer un grupet per poder fer activitats... Quedar per fer un cafí¨, anar al cine, fer alguna excursió, anar de viatge o una barbacoa. Qualsevol excusa estí bé per passar una bona estona!!