General Vilafranca del Penedès  11 oct 2016 Menu usuario

CONíˆIXER GENT

Hola, em dic Maria, tinc 33 anys i sóc nova a la zona de Vilafranca, magradaria coní¨ixer gent per fer amistat. Estaria genial fer un grupet per poder fer activitats... Quedar per fer un cafí¨, anar al cine, fer alguna excursió, anar de viatge o una barbacoa. Qualsevol excusa estí  bé per passar una bona estona!!

0
Messages 11
420



Neophyte Hola Maria Jo també soc nou per la zona, també m-agradaria coní¨ixer gent per fer activitats diveses. Ja som 2. A veure si s-apunta més gent!
11/10/2016
Raquel EI Hla yo me apunto tambien tengo 34 años y tambien soy nueva en vilafranca
01/11/2016
Manu73 Hola buenas, soy Emanuel y me gustaria unirme al grupo para hacer cualquier tipo de actividad y conocer gente maja.
02/11/2016
maria Nois, que us sembla si quedem un dia i en parlem?
03/11/2016
Manu73 Por mi perfecto..
03/11/2016
Neophyte Si que podem quedar. Aquest cap de setmana pot ser va una mica just. Que us sembla la setmana que ve?
03/11/2016
jordi hernande hola amb dic jordi i m agradaria tenir un grup per fer activitats deverses
06/11/2016
Mireia Hola em dic Mireia. A mi tb m-agradaria apuntar-me.
15/11/2016
Roser Hola, Jo també m-apunto.
01/12/2016
Jose Antonio Hola,somos una pareja del pla,con ganas de pasar lo bien!!!618695029
26/12/2016
Roser sigue aún el grupo?
22/04/2018








Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies