Es un esport semblant al basquet, la diferencia que es Mixte, les cistelles son sense taulell i es pivota molt, amb la pilota no pots corre, per aixo es mes un joc en equip.
SI vols probar escriurem en privat, ja que ens falten noies (nois nem be), estem a Badalona (per la zona de llefia).
Ledat hauria de ser a partir dels 17-18 anys fins... sempre que estiguis be fisicament ja pots tenir 40 i jugar sense problemes.
Em podeu escriure aqui o enviar-me un privat