Teatro Barcelona  08 sep 2016 Menu usuario

Vols fer teatre amateur?

Hola!

som un grup de teatre amateur de l'eixample de Barcelona que fa molts anys que fem obres de teatre, i estem buscant gent per ampliar el grup. Això si, no som professionals ni som escola de teatre, som un grup de gent que fem obres de teatre perquè ens agrada i ens ho passem molt be!

Assagem els dilluns i els dimecres a les 18:45h.

si voleu i us interessa, no teniu més que posar-vos en contacte amb nosaltres i fer-nos cinc cèntims de vosaltres!

us esperem :)





0
Messages 6
1181



Jose Hector Lo Hola em dic Jose Loye i tinc 26 anys. M-agradaria fer teatre amb vosaltres. S-ha de pagar? Per a posar-vos en contacta amb mi envieu-me un mail a joseloye@hotmail.com
10/09/2017
Saraa.25@hotma Hola soc una estudiant de 20 anys i mai he fet teatre. No obstant aixo fa un temps que no puc parar de pensar-ho i m-agradaria iniciar-me. M-encanta pintar, ballar i cantar.
13/09/2017
Ros Encara busqueu gent? Estic interessada!
23/11/2017
Sandra Hola soc Sandra i també estic interesasa.
08/01/2018
David Hola nomes voldria saber si encare esteu buscan gent moltes gracias..
20/02/2018
Bruce Mateo yo estoy interesado
22/02/2018








Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies