Teatro Barcelona  06 sep 2016 Menu usuario

Vols fer teatre amateur?

Hola!

som un grup de teatre amateur de l'eixample de Barcelona que fa molts anys que fem obres de teatre, i estem buscant gent per ampliar el grup. Això si, no som professionals ni som escola de teatre, som un grup de gent que fem obres de teatre perquè ens agrada i ens ho passem molt be!

Assagem els dilluns a les 19h i els dimecres a les 18h.

si voleu i us interessa, no teniu més que posar-vos en contacte amb nosaltres i fer-nos cinc cèntims de vosaltres.

us esperem :)





0
Messages 13
544



Eva
21/09/2018
Eva me parece muy buena la idea, puedo apuntarme?
21/09/2018
Tonyna Rmoya Holaa,, somos dos compañeras que queremos incorporar os en algún grupo de teatro no tenemos experiencia, solo ganas!!
21/10/2018
marta35 Em podrieu donar mes informació?
05/11/2018
Darcy35 Bona tarda estaria interessat en coneixer-vos. He fet durant molt de temps teatre amateur i figuracions, total i que ara ho tinc una mica apartar.
06/11/2018
LadyGodiva Hola,todaví­a buscáis gente?estoy interesada!
19/11/2018
Rosa Me gustarí­a apuntarme
01/01/2019
anaml hola! he estudiado artes y diseño y me gustarí­a colaborar en teatro con escenografí­a y dirección de arte. Decidme algo si estáis interesados. un saludo
16/01/2019
Marc Hola: estic interesat, ja que sempre m-agradat el teatre. Amb dic Marc i el meu numero es: 658873332
05/02/2019
Atria Hola! Estaria interessada a incorporar-me. Fa 7 anys que faig teatre i he estat en un grup que s-ha dissolt fa poc. Grí cies!
27/02/2019
Maria Hola, me gustarí­a apuntarme
06/06/2019
LINA Hola también me gustarí­a apuntarme
11/06/2019
marina Hola m-agradaria molt fer teatre amateur. Em podrí­eu contactar? Grí cies
15/06/2019








Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies