Hola,
som un grup de teatre amateur de Barcelona, que fa molts anys que fem teatre. Això si, no som escola de teatre, ni professionals, simplement representem obres de teatre, perquè ens agrada i ens ho passem molt bé.
Assagem dilluns i dimecres per la tarda.
Si estàs interessat o interessada, posa"t en contacte amb nosaltres.
Us esperem!