Bon dia jo em dic Marc i vaig a les Picornell dos cops per setmana, perí² m"agradaria trobar gent que tmb hi vagi per no anar-hi sol. Algú s"apunta? Seria per fer gimnas, natacií² i el que ens vingui d gust