08037 Barcelona
Eixample de Barcelona
Som un grup de teatre amateur de l"Eixample de Barcelona que fa ja més de 30 anys que fem teatre.
Així² si, No som ni una escola de teatre, ni tenim ambicions professionals. Fem teatre perquí¨ ens ho passem bé.
Assagem un parell de tardes a la setmana, dilluns i dimecres de 18:45h a 20:30 i representem dues obres per temporada.
Si vols fer teatre amb nosaltres, escriu-nos
Grí cies.