CaixaForum, Av. de Francesc Ferrer i Guí rdia, Barcelona
A la tenda situada davant de la taquilla,dins de l-edifici.
Us agraden les exposicions?
Us proposo visitar l"exposició sobre el retrat al CaixaForum dissabte a la tarda.
Després podem fer un beure quan sortim i comentem les nostres impressions sobre la nostra visita.
Us deixo l"enllaí§ perquí¨ pogueu llegir una mica més sobre la temí tica.
LINK:
https://caixaforum.org/ca/barcelona/p/el-segle-del-retrat_a88137503
IMPORTANT: RECORDEU TREURE LA VOSTRA ENTRADA A LA WEB O ARRIBEU UNA MICA ABANS PER TREURE-LA A TAQUILLA.