Museu Nacional d-Art de Catalunya, Parc de Montjuí¯c, Barcelona
A la porta a les 16:45h. Prego puntualitat
Hola a tothom
Proposo visitar el museu nacional d"art de Catalunya per la tarda,visitant, en aquesta ocasió, la seva exposició permanent.
Per poder facilitar la visita,us recomano comprar l"entrada a través de la seva pí gina o bé venir una estona abans i adquirir-la a taquilla.
L"entrada és gratuí¯ta i recomanen respectar les franjes d"hora ( 2 hores ).
Gestioneu la vostra entrada i us espero a la porta.
Recordeu que només es tenen 2 hores.Quedarem 15 minuts abans a fi de quí¨ pogueu arribar a temps.