Visita al castell de montesquiu i concert a montesquiu

Imagen del evento
Apuntados 9
Plazas libres 2
  • 📅
    fecha 22 oct 2023
  • 🕐
    comienza 09:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 35 a 66 años
  • 📈
    Visitas 646

🗺  ¿Dónde se hace?

Estació de tren de Sant Quirze de Besora

🌅  Punto de encuentro

Porta exterior de l-estació de tren de Sant Quirze de Besora

📜  Información


Hola, em dic Xavier i soc un home de 54 anys. Tinc la intenció de formar un grup d"amistats per fer visites culturals (museus, pobles amb encant...). En aquesta ocasió proposo de visitar el Castell de Montesquiu, antic mas reformat com a casal noble i que permet una visita molt interessant. L"entrada val 4 euros.

Farem visita guiada al castell d"11 a 12 h; i tot seguit anirem al poble de Montesquiu, on a 12.30 h hi ha un concert gratuí¯t del trio "En Clau de Tres", amb un repertori de versions variades i caní§ons conegudes.

Acabat el concert podrem dinar de picnic a Montesquiu o tornant als jardins del castell, que són molt agradables.

(L"activitat és per a persones adultes, i sense mascotes.)


Quedem a 9.30 a la porta exterior de l"estació de tren de Sant Quirze de Besora, tant si veniu en tren com si arribeu en cotxe. Una vegada reunits a l"estació, ens desplaí§arem amb cotxe o passejant a l"entorn del castell, que és ben a prop.


Animeu-vos a venir




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

xavier md 

Jo ja sóc al punt de trobada 2023-10-22 09:27:51

maria 

Som en camí­. Arribem en 50 minuts aprox

2023-10-22 08:41:15
xavier md 

Demí  diumenge ens trobem a l"estació de S Quirze!

2023-10-21 23:00:26
xavier md 

Ho entenc, els mesos vinents fer coses amb la lí­nia R3 serí  un rotllo....

2023-10-21 09:18:00
Raquel 

Buenos dias

Me desapunto pues en tren no serí­a factible, y no tengo coche. La próxima que hagí¡is ya me apuntare


2023-10-20 08:59:38
Marta 

M"apuntaré altre vegada que vagi be el tren.

2023-10-18 09:24:48
xavier md 

Suposo que tothom ha vist l"avaní§ament de l"hora, eh?


2023-10-17 22:12:21
xavier md 

Sembla que Marta i Raquel són les que necessiten plaí§a de cotxe, parleu entre vosaltres a veure si podeu agafar un cotxe més i tindre plaí§a tots.

2023-10-17 22:11:58
Raquel 

Jo estic interessada, perí² no sé si hi ha alguna persona que previamente també ho havia comentat.

Ja em dieu

2023-10-17 16:19:41
Rosa 

Nosaltres som 4 que sortim de BCN i podem portar una mes o bé entre als altres portar un altre cotxe i compartiu

2023-10-17 16:04:22
xavier md 

Atenció, ha calgut avaní§ar 1 hora l"activitat: la visita al castell ha de ser a 10 h (no quedaven places per a 11 h), i per tant quedem a 9.30 h. Disculpeu les molí¨sties

2023-10-17 14:04:23
Raquel 

Val, si algú de Barcelona vol compartir cotxe i despeses jo encantada...

2023-10-17 08:49:08
xavier md 

Raquel, espera a veure si surt algú amb cotxe des de Barcelona... Quí¨ dieu la resta? Algú surt amb cotxe des de BCN?

2023-10-16 21:46:17
Marta 

Ningú vol compartir cotxe desde bcn?

2023-10-16 11:00:49
Raquel 

Me desapuntaré, pues lo tengo mal para ir en tren, si haceis mí¡s actividades otro dí­a sí­ que me gustarí­a participar

Gracias

2023-10-16 08:52:32