Estación de tren Hostalric
Porta exterior de l-estació de tren d-Hostalric
Hola, em dic Xavier i soc un home de 54 anys. Tinc la intenció de formar un grup d"amistats per fer visites culturals (museus, pobles amb encant...). Per comení§ar, proposo visitar el castell d"Hostalric, una fortalesa de gran interí¨s histí²ric i amb grans vistes panorí miques.
L"entrada al castell costa 5 euros. Després de la visita dinarem de picnic en algun lloc amb encant del poble.
Recordeu que a Hostalric podeu arribar amb tren de rodalies.
Quedem justament a l"estació d"Hostalric, a 11.50 h
Animeu-vos a participar en aquesta activitat i a comení§ar a formar aquest grup.
Salutacions,
Xavier
Demí diumenge ens veiem a l"estació d"Hostalric! Vindran algunes persones més que no estan apuntades a AmigosBCN
2023-10-07 22:19:57Hola Xavier, en dic Loli , sóc Magí en amigos Barcelona.
Grí cies per organitza aquesta sortida del Diumenge.
2023-10-02 13:44:31Hola que tal! Em dic Miriam, grí cies per organitzar la excursió! El dia 8 ens veiem!
2023-10-01 13:20:13