Activitat virtual
Abans de l-activitat, enviarem enllaí§ per poder accedir a la sala virtual.
CULTURAIOCI us presenta un taller de 10 sessions on viatjarem als museus més emblemàtics del món, un viatge per diferents països i continents on podrem gaudir d'obres i artistes únics. Vols visitar França, Londres, Madrid, Mèxic, Milan, Nova York... sense moure't de casa?
Cada sessió és una visita guiada realitzada per la nostra guia oficial on t'explicarà totes les curiositats d'aquestes obres i artistes tan característics i únics.
Pròxima Sessió: Museu Frida Kahlo Mèxic, Nord America
El museu de Frida Kahlo, es troba pràcticament al centre del barri de Coyoacán, al carrer de Londres 247, a la ciutat de Mèxic. Originalment, la casa va pertànyer a la família Kahlo des del 1904 i el 1958 es va convertir en museu.
A aquesta casa va néixer, va viure i va morir la pintora Frida Kahlo. Es poden visitar les seves habitacions que contenen molts dels seus objectes personals, com per exemple el seu llit, els seus miralls, els seus vestits i els seus llibres. A més a més dins de la seva cambra es troben les cendres de la pintora.
Ens acompanyes a Mèxic a gaudir d'aquest sorprenent museu?
SESSIONS DEL TALLER “MUSEUS DEL MÓN”
1.- MUSÉE D'ORSAY París, França
2.- MUSEU PICASSO Málaga, Espanya
3.- MOMA Nova York,EEUU
4.- The British Museum Londres, Regne Unit
5.- Museu Frida Kahlo Mèxic, Nord America
6.- Lovre Museum París, França
7.- Museu Thyssen-Bornemisza Madrid, Espanya
8.- Museu Hermitage Sant Petesburg, Rússia
9.- Teatre-Museu Dalí Figueres, Catalunya
10.- Pinacoteca de Brera Milà, Italia
DIVENDRES 11/12 - HORA : 18:00 - LLOC: ACTIVITAT VIRTUAL, ZOOM
PREU SESSIO INDIVIDUAL: 12€
PREU TALLER COMPLERT 40 de descompte 10 SESSIONS: 72€
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o
CBizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 -
referència: Museus i el teu nom
Degut a la impossibilitat de fer sessions presencials, s'han tornat a reprendre algunes activitats,mitjançant canals virtuals,
Les sales de les reunions s'activaran 5minuts abans de cada convocatòria. L'esdeveniment començarà a l'hora anunciada, i durarà entorn 40 minuts.
No és obligatori ni participar, ni escriure, ni posar la càmera o parlar.
Com unir-se :
://www.youtube.com/watch?v q_no2xOGeW0
Fem les maletes??? T'esperemmm Som-hi