Tossa de Mar
A convenir segons la gent.
Benvolguts/des amics/gues,
Proposo de passar un vespre al icí²nic poble de la costa brava, Tossa de Mar.
Arribada a les 18:30 - 19:00 aproximadament a Tossa de Mar. Sortida a convenir segons on sigui la gent.
Aparcarem al principi del poble amb parking gratuí¯t i el recorrerem de nord a sud fins arribar a Cala Codolar, la que hi ha a sota el castell, on trobarem lloc de sobra per prendre el sol o l"ombra depenent d"on ens posem.
Nedar, fer una mica d"snórkel si es vol, prendre quelcom al xiringuito, ...
Ens podem canviar després en uns WC que hi ha públics a la platja gran.
Seguidament podem donar un tomb pel passeig i arribar a la platja de Mar Menuda (1km), pujar al castell fins al far i podem buscar algun lloc per sopar/tapes, ...
Podem aprofitar fins que es faci fosc doncs hi ha unes vistes espectaculars d"aquella zona de la costa brava.
Interessats podeu enviar-me missatge per whats al 722.739.124, a més a més d"apuntar-vos des d"aquesta web.
Aprofitem, que l"estiu s"acaba