Trekking -descobrint montjuíc-

Imagen del evento
Apuntados 2
Plazas libres 97
  • 📅
    fecha 06 mar 2021
  • 🕐
    comienza 10:30 - finaliza 13:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 99 años
  • 📈
    Visitas 275

🗺  ¿Dónde se hace?

Avinguda de la Reina Maria Cristina, Barcelona

🌅  Punto de encuentro

Ens trobarem a les 10.30 a Plaí§a Espanya, al costat de la base de la torre veneciana de l’esquerra mirant des de la plaí§a Espanya cap al Palau Nacional i Montjuí¯c.

📜  Información


En aquesta ocasió, i a manera d'entrar en calor pels següents trekkings, realitzarem el trekking "Descobrint Montjuïc", una ruta d'uns 8km, suau, amb molt poc desnivell i molt "caminable". Una bona preparació per introduir-nos en el món de les caminades i anar agafant "rodatge" per progressar a poc a poc i assolir unes altres rutes amb mes "xixa". No oblidem que l'objectiu principal d'aquesta activitat és gaudir, millorar la nostra salut i mobilitat, allunyar preocupacions, ser conscients del "aqui i ara" i intentar arribar a un moment de plena consciència amb el que estem fent.

Per aixo us proposem aquesta ruta per Montjuïc, un turó de 184 metres d’altitud situat al sud-oest de Barcelona, davant del mar.

Durant la visita, que durarà unes tres hores, farem una passejada a peu per la muntanya i en recorrerem els espais més emblemàtics, però també d’altres més desconeguts.

Sortint de la plaça Espanya, pujarem per l’avinguda Maria Cristina, i veurem en primer lloc les fonts de Montjuïc i les Quatre Columnes. Tot seguit pujarem fins al Palau Nacional, construït amb motiu de l’Exposició Internacional de 1929 i que actualment acull el Museu Nacional d’Art de Catalunya. Després anirem fins al Palau Sant Jordi i fins a l’estadi Lluís Companys, i des d’allà pujarem fins al castell, al cim de la muntanya.

Després, ja de baixada, anirem fins al mirador de l’Alcalde, des d’on podrem gaudir de magnífiques vistes sobre la ciutat, i tot seguit travessarem els jardins de Mossèn Cinto Verdaguer i passarem per la Fundació Miro i pel Teatre Grec, i acabarem la nostra visita al costat de l'estació de metro de Poble Sec L3.

Que tinc que portar

✔︎ Aigua

✔︎ Calçat de montanya o esportiu

✔︎ Snack fruits secs, fruita, xocolata negre, entrepà...

Que inclou la ruta?

✔︎ Organització

✔︎ Guia

✔︎ Segur RC

✔︎ 21 IVA

DATA : 06/03/2021 - HORA : 10:30h - LLOC : Ens trobarem a les 10.30 a Plaça Espanya, al costat de la base de la torre veneciana de l’esquerra mirant des de la plaça Espanya cap al Palau Nacional i Montjuïc.

PREU : ..............10€

Per a la reserva pots fer l'ingrès via BIZUM o transferencia a :

COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 - referència: CAMINADA, i el teu nom

DONADA LA SITUACIÓ ACTUAL, SEGUIREM TOTES LES NORMES DE SEGURETAT DESCRITES PER SANITAT AQUEST DIA

I recordeu “You'll never walk alone” mai caminaràs sol

T'espero




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

maria  1_PEDRO 2_MARIA 3_EMPAR 4_CARME SE-PAGAT 5_JORGE 6_ELENA 7_MARTA G 8_LOURDES 9_MARISA 10_ESTHER 11_MANOLI_PAGAT 12_MARIA PILAR_PAGAT 13-ANTONI 14-CRISTINA A 15_NURIA 16-JULITA 17_ 2021-03-05 10:53:37
maria  1_PEDRO 2_MARIA 3_EMPAR 4_CARME SE-pagat 5_JORGE 6_ELENA 7_MARTA G 8_LOURDES 9_MARISA 10_ESTHER 11_MANOLI 12_ 2021-03-03 06:28:06
maria  1_PEDRO 2_MARIA 3_EMPAR 4_CARME SE 5_JORGE 6_ELENA 7_MARTA G 8_ 2021-02-28 08:46:06