Tertúlia filosofia. cafí¨ de l-í²pera 4 de marí§ 11:30. tema:-per que enviem la gent a la presó- presenta francesc company

Imagen del evento
Apuntados 4
Plazas libres 19
  • 📅
    fecha 04 mar 2023
  • 🕐
    comienza 11:30 - finaliza 14:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 274

🗺  ¿Dónde se hace?

La Rambla, 78, Barcelona

🌅  Punto de encuentro

Primer pis, porta dreta, cafí¨ de l-í²pera

📜  Información


Tertúlia filí²sofica dia 4 de Marí§ 11:30, Cafí¨ de l"í²pera. Tema :*"Perquí¨ enviem la gent a les presons"*, sugerit per mi.Vem quedar que te"l enviarí­a i t" ocuparies del penjar-lo.

Enviem les persones a la presó per rehabilitar-los?Noble intent encara que no estic gaire segur de que s"aconsegueixi amb un % considerable.

Els enviem per castigarlos per les mal i fetes que han comí¨s?.Jurí­dicament pot ser acceptable perí² personalment els dubtes em comencen quand em qí¼estiono fins a quin punt tenim dret a castigar.

Pero si crec que tenim dret a evitar que un cert tipus de persones circulin lliurament i puguin cometre accions delictives robatoris,agressions de diferentes menas.Per mi es l"unica raó per la que em sento amb raó per enviar algú a la presó.Digemni prevenció o com millor ús sembli.Una altre qí¼estió seria el tracte que caldrí  donar-los en aquet estadi de la seva vida,i quand posar-los en llibertat ja no serí  un perill per la resta de lo que en diem "societat correcta" amb tots els meus dubtes.




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

Anthony 

Estas tertulias las haceis solo los fines de semana? Puede apuntarse cualquier persona? Me gustarí­a unirme a algún grupo de estas caracterí­sticas y compartir opiniones

2023-03-04 07:25:59