El Café de la í“pera, La Rambla, Barcelona
Entrepiso café de la opera
Tertulia de cine.....en esta ocasión veremos la peli Sala de profesores
Quan un proposa una activitat s"ha de donar a coní¨ixer a les persones que s"hi han apuntat.
I més quan aquest grup de tertúlia ja estí consolidat.
I si es fa alguna pregunta per resoldre algun dubte s"ha de contestar.
Jo no m"hagués apuntat si hagués sabut tots aquests punts.
Salutacions
Laia
2024-02-25 13:35:28Anar a una tertulia sense haver vist la pel·lícula és una mica absurd. 2024-02-25 13:35:02
Hola,
He anat a la tertulia. L"activitat en la meva opinió estí mal informada.
La pel·lícula no la passen, a la informació diu veremos i no es aixi. La gent ja l"ha vist i solament es fa la tertúlia.
2024-02-25 13:34:06