Teatre: nit de reis

Imagen del evento
Apuntados 8
Plazas libres 2
  • 📅
    fecha 07 jul 2022
  • 🕐
    comienza 19:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 202

🗺  ¿Dónde se hace?

Casa Elizalde, Calle Valencia, Barcelona

🌅  Punto de encuentro

a la cua d-entrada a l-espectacle

📜  Información


Nit de Reis és la comí¨dia dels errors. í‰s més agra que dolí§a, perquí¨ els desitjos es projecten en la persona equivocada i, així­ i tot, els personatges insisteixen a topar una volta i una altra volta contra el mateix mur de l’equivocació, l’aparení§a i el malentí¨s. El text ens porta a veure’ns a nosaltres mateixos caient en un dels defectes més pronunciats encara avui dia entre els homes i les dones: que ens costa d’acceptar allí² que som i el lloc que ens toca ocupar. Que preferim fingir el que no som.

P. Shakespeare es va crear amb la idea anglosaxona de representar les obres de l’autor en parcs públics. Autor: W. Shakespeare, Direcció: Marta Aran.

Autor: William Shakespeare. Traducció, adaptació i direcció: Marta Aran. Producció i comunicació: í“scar Jarque. Direcció artí­stica: Pep Garcia-Pascual. Agraí¯ments: Projecte en residí¨ncia a Fabra i Coats

Parking Shakespeare és una companyia que cada estiu ofereix un Shakespeare a l’aire lliure i gratuí¯t. Creada el 2009 amb la idea anglosaxona de representar les obres de William Shakespeare en parcs públics, es tracta d’una proposta que no requereix escenografia, ni d’equipaments de so i llums i que tot el protagonisme recau en el text i en els actors.

Entrada gratuita

Reserva de entradas: 1 de Juliol

Cadascú reserva la seva entrada

Quedem a las 19h. Comení§a 19:30h





👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

olga 

Si quedan 2 entradas per divendres me apunto

2022-07-07 17:21:05
MaiteJ 

Hola, nos vemos luego! Maite

2022-07-07 16:55:28
carmen 

Todaví­a hay entradas disponibles en la web de cada Elizalde,por si alguien necesita 2022-07-06 23:37:39

maribel 

Nos vemos mañana... Hoy no se harí¡ por previsión de lluvia, me han llamado para comunicí¡rmelo....

2022-07-06 13:18:10
mont 

NOTíCIA DE LAST MINUTE ‼️‼️‼️

L espectacle es posposa (per previsió de 🌦️🌦️🌦️) a demí  dia 7 J a la mateixa hora. 2022-07-06 12:45:18

Pilar 

Maribel, soy Pilar no tengo entrada, yo la necesito, bueno me dices algo, gracias

2022-07-05 15:24:30
maribel 

Tengo una entrada disponible, por si alguien necesita

2022-07-05 11:24:07
lolabcn 

Bien Marina.

Los que no tenéis entrada id llamando. Siempre hay cancelaciones de última hora.

2022-07-04 23:21:45
Lola 

Yo tengo entradas ok.

2022-07-01 18:19:00
lolabcn 

Los demí¡s tenéis entrada? Decidlo para que yo sepa quién viene seguro.

2022-07-01 13:39:06
lolabcn 

Los que no habéis conseguido entrada apuntaros a la lista de espera o intentadlo el mismo dí­a del evento. Al final siempre quedan.

2022-07-01 13:36:59
silvia 

Me quede sin entrada,me desapunto

2022-07-01 10:30:45
lolabcn 

Ya tengo entradas. 2022-07-01 09:29:13

lolabcn  Si alguno de los apuntados no puede venir que se borre dando al botón rojo dónde pone "desapuntarse". 2022-07-01 00:11:57
lolabcn 

Recordad hacer la reserva de entradas hoy 1 de julio lo antes posible.

2022-07-01 00:09:43