Ja es poden fer les reserves entrant a:
https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/auditorisantmarti/p/62396/florido-pensil-nenes
La companyia Gats, grup de teatre amateur del barri, ens presenta aquesta història de cinc noies sotmeses a la brutalitat del sistema educatiu de l’Espanya de la postguerra.
L’escola és el reflex de la ideologia dominant. La dona, destinada al matrimoni i a les tasques domèstiques, va ser el principal objectiu de l’empresa moralitzadora.
I en això es posava d’acord pràcticament tothom: la mestra, el capellà, els pares, les cupletistes, i les escrip.tores de novel·les roses. Quedava clar que només existeixen dos tipus de dones: les decents i les altres. Un text que ens parla en clau d’humor d’aquella escola que tenia com a finalitat perpetuar la submissió
Hola, me gustaría venir, con una amiga . Pero no tenemos entrada. Alguien tiene entradas, que no use o no vaya?