RESTAURANT FOZ DIPUTACIO 174
A LA PORTA DEL RESTAURANT
HOLAAA si buscas un buen plan mirate este cada sí bado somos un grupo que vamos de cena aun restaurant diferente.este nos vamos aun buen sitio y luego iremos a ver un CHOU de DRACS muy divertido,donde nos quedaremos a bailar,no habrí que desplazarse ya que esta al lado mismo del resaturant. muy buen mení¹
MENí™
VARIOS PRIMEROS A ELEGIR,NO SON A COMPARTIR
ARROS I VERDURES AMB ALLS TENDRE
CARPACCIO DE VADELLA
UN TRINTXAT DE LA CERDANYA
CREMA DE XAMPINYONS AMB OLI DE TOANA
AMANIDA DE E"ENCIAM I BROTS AMB BT¡RIE A LA PLANTXA
SEGONS A ESCOLLIR
HAMBURGUESSA DE VEDELLA AMB PARMESí€
COSTELLAM DE ROSTIT AL FORN
LLUí‡ FRESC AL FORN AMB OLI Dí€RAGí’ I PATATES PANADERAS
LLOBARRO FRESC AL FORN AMB VERDURES
BRAí’ ROSTIT AL FORN AMB LA SEVA DEMI GLASíˆ
POSTRES
SORBET DE LLIMONA
IOGURT GREC AMB MARACULLí€
BROWNI CASOLí€ AMB GELAT DE VAINILLA
GELAT DE TIRAMSí™
VINS I CAFíˆS AQUI NO TENIM PROBLEMA AMB LA BEGUDA ENS DONARAN LO QUE NECESSITEM
EN QUE NO VEAIS DE APUNTADOS SI LOS HAY LO QUE OCURRE COMO SOY NUEVA PUES AUN NO SE APUNTAN MUCHOS POR AQUI PERO EN OTROS GRUPOS QUE TENEMOS EN FACEBOOL E INSTAGRAM SI HAY DE APUNTADOS
ME PODEIS LLAMAR PARA MAS INFO AL 661248554