Viladrau
VILADRAU
La pujada al mític Matagalls (Massís del Montseny) és possible des de diferents camins, en aquest cas farem la pujada més assequible, on el desnivell es supera de manera fí cil i progressiva. Una vella pista forestal remunta el contrafort nord-est de la muntanya per un preciós bosc, sempre per dins de la fageda. En total, anar-hi i tornar-hi són 11 km, amb un desnivell acumulat de 600 metres. Unes 3 hores sense parar, que seran 4 perquí¨ com sempre, anirem tranquils, farem fotos, etc. Les vistes des de el cim son espectaculars. La ruta és lineal perí² a la tornada podem variar el camí i passar per unes fonts, en funció de l’humitat del terreny.
La previsió del temps és bona, gairebé sense vent del sud, una cosa important per a aquest tipus de rutes, nosaltres pujarem des del costat nord.
L’excursió acaba entre les 13 i les 14 hores, després, cadascú pot decidir si fa picnic, restaurant, o torna a casa. Una opció interessant seria visitar els bonics pobles de Viladrau i Espinelves. Durant la setmana ho anirem decidint entre els assistents.
Total km a peu: entre 11 km
Desnivell: de 600 mts acumulat
Dificultat tí¨cnica: Fí cil, sense perills ni vertigen, algun tram relliscós
Dificultat física: Baixa , l"ascensió és progressiva
Temps total: 3-4 hores aprox.
Aportació: 5 euros (Bizum abans 12h del dijous 21). 8 euros (Bizum max. 12h del divendres 22 ). Nens fins a 14 anys gratuí¯ts. Apte per mascotes.
En cas de pluja o causa major s"anul·larí l"activitat i es retornarí immediatament l"import íntegre als assistents.
L"organitzador
no es fa responsable d"accidents i/o perjudicis que puguin passar als
altres assistents, a un mateix o terceres persones durant aquesta
activitat. No s"hi inclou cap asseguraní§a ni transport.
No deixeu el telí¨fon aquí, ja que és visible per a tothom, per apuntar-vos a escriure"m missatge privat.
Per raons de privacitat aquí no apareixen els assistents.