Centro cultural La Farinera del Clot, Gran Via de les Corts Catalanes, Barcelona
En la entrada del C. C. La farinera del Clot con la entrada reservada
Sábado 13 de abril a las 20 h vamos a ver la obra-des de l"ull de l"huraca-, en el centro civico de la farinera del Clot-.
Sinopsis de la obra:
: TEATRE (FARINERA)
Artista: Pau Carrió amb Laura Aubert
Un poema dramí tic entorn la informació sobre les zones en guerra i les seves conseqí¼í¨ncies, amb la mirada posada sobre els interrogants i paradoxes que suscita inevitablement el retrat de la violí¨ncia llunyana a través de l"exhibició als mitjans de comunicació.
Pau Carrió (autoria i direcció) i Laura Aubert (interpretació) s"acosten a un dels noms més emblemí tics del periodisme bí¨l·lic: la corresponsal de guerra Marie Colvin, assassinada pel rí¨gim sirií l"any 2012 després d"haver cobert nombrosos conflictes armats a l"Orient Mitjí , els Balcans, Txetxí¨nia, el Timor Oriental, Sierra Leone, Zimbí bue o Sri Lanka.
El text és una de les dos peces del díptic de dos poemes dramí tics, Testimoni de guerra, que van ser mereixedors del Premi QUIM MASí“ 2019 i que es van estrenar el gener del 2021 a la Sala Tallers del Teatre Nacional de Catalunya.
Espectacle per a més de 14 anys.
(ESPECTACLE DINS EL BARCELONA DISTRICTE CULTURAL)
Preu: Gratuí¯t
La obra es gratuita pero se ha de reservar entrada en el siguiente enlace
https://lafarinera.inscripcionscc.com/MiramModular/buscador/buscador.jsp?g=1&c=20&idbdc=5832
Cada asistente ha de reservar su entrada.
Quedamos a las 19 h en la entrada del centro civico la Farinera del clot con la entrada reservada.