Ruta senderista sant celoni-olzinelles

Imagen del evento
Apuntados 14
Plazas libres 1
  • 📅
    fecha 18 feb 2024
  • 🕐
    comienza 10:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 30 a 70 años
  • 📈
    Visitas 985

🗺  ¿Dónde se hace?

Sant Celoni

🌅  Punto de encuentro

Porta exterior de l-estació de tren de Sant Celoni

📜  Información


Bon dia Per al diumenge 18 de febrer proposem una ruta senderista ben maca i assequible: de Sant Celoni a la Vall d"Olzinelles. La ruta transcorre per pistes i algun tram de corriol, amb poc desnivell. La zona és boscosa i ben agradable; veurem masos tradicionals, un pou de gel, l"església de Sant Esteve i alguna font en una racó amb molt d"encant.

Ruta fí cil, perí² cal estar acostumat a caminar per camp i muntanya. El ritme de caminar no serí  rí pid perí² tampoc ens hi entretindrem... Un ritme constant amb les parades justes per menjar quan toqui.

En la ruta ens ajudarem en tot el que calgui perí² cadascú és responsable dels seus actes. Aquesta activitat és sense mascotes.

Cal portar calí§at esportiu o de muntanya, i aigua i menjar (dinarem en ruta; durant el recorregut no hi ha cap bar).

Són 14 km, amb un desnivell positiu de 250 m. Podeu veure el recorregut en aquest track de Wikilok:


https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/299-parc-del-montnegre-i-el-corredor-slr-c-79-la-vall-dolzinelles-64600657

A Sant Celoni podeu venir amb tren de rodalies, lí­nia R2. Quedem a l"estació de Sant Celoni a 10 h. En arribar es pot anar a algun bar, perí² prego que no ens hi entretinguem gaire.




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

MaiteJ 

Hola, arrivem a les 10:30, no hem pogut agafar el tren d"abans, calculo k ens trobarem al bar o a l"inici de la ruta... 2024-02-18 09:31:39

xavier md 

Bon dia, us espero a Sant Celoni!

2024-02-18 08:29:40
ines 

Lo siento, pero por imprevisto de última hora, no podré ir a la salida. Espero 2024-02-17 14:08:41

xavier md 

La previsió meteorolí²gica per a diumenge és bona! 2024-02-16 14:07:31

Silvia 

D"acord, portaré entrepí , grí cies 2024-02-12 19:19:08

xavier md 

L"hora d"acabament no la podem saber bé... perí² serí  després de dinar. Cal portar dinar perquí¨ menjarem en ruta.

2024-02-12 17:33:07
Silvia 

Hola Xavier,tinc un dubte,sobre quina hora acabarem?hem de portar dinar O dinarem a algun bar per Sant Celoni? grí cies 2024-02-12 06:29:52