Sant Quirze de Besora
Estació de tren de Sant Quirze de Besora R3
Bon dia. Per al diumenge 24 de marí§
proposem una ruta senderista ben maca: de Sant Quirze de Besora al Castell de
Montesquiu i al Castell de Sta. Maria de Besora. La ruta transcorre per pistes
i trams de corriol. Podrem veure dos castells, passarem pel Pla de Revell, amb
vistes fantí stiques de Pirineus i la Serra de Bellmunt, i pel Collet de la
Mongia.
Ruta de dificultat mitjana, perí² cal estar
acostumat a caminar per camp i muntanya. El Collet de la Mongia s’ha de pasar
amb precaució i pot fer una mica de vertigen a algunes persones. El ritme de
caminar no serí rí pid perí² tampoc ens hi entretindrem... Un ritme constant amb
les parades justes per menjar quan toqui.
En la ruta ens ajudarem en tot el que
calgui perí² cadascú és responsable dels seus actes. Aquesta activitat és per
a adults i sense mascotes.
Cal portar calí§at esportiu o de muntanya, i
aigua i menjar (dinarem en ruta;
durant el recorregut no hi ha cap bar).
Són 10,5 km, amb un desnivell positiu de 420
m. Vindrí bé que disposem d’algun cotxe (jo aporto el meu) per desplaí§ar-nos de
l’estació de Sant Quirze de Besora al Castell de Montesquiu. Si no podem fer
aquest petit desplaí§ament amb cotxes caldrí sortir de la mateixa estació de
tren de Sant Quirze i aleshores la ruta serí d’uns 14 km.
Podeu veure el recorregut en aquest track
de Wikilok:
https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/056-castell-de-montesquiu-castell-de-besora-25563247
Quedem a l’estació de tren de Sant Quirze
de Besora (línea R3), a 10.30 h. Abans de sortir no anirem a un bar perquí¨ crec que no hi han bars a prop i
buscar-ne un demanaria massa temps.
Hola bona nit, ho sento no podré anar demí , estic amb febre. Ens veiem altre dia passar-ho molt bé 2024-03-23 22:16:28