Ruta por la garriga modernista

Imagen del evento
Apuntados 10
Plazas libres 0
  • 📅
    fecha 10 sept 2023
  • 🕐
    comienza 08:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 765

🗺  ¿Dónde se hace?

Adif La Sagrera, Baixada de la Sagrera, Barcelona

🌅  Punto de encuentro

Delante de las taquillas Renfe Sagrera a las 8:30h

📜  Información


Hola amigos,

Os invito me acompañéis a una ruta por la Garriga modernista que organiza el centro de visitantes de la Garriga.

He reservado plaza para 10 personas. El coste de la ruta que es de 3 euros se abonará al centro de visitantes antes de iniciar la ruta.

Os paso info de la salida:


Data:
Punt de sortida:
Can Raspall (carrer Banys, 40)

A les 11h.

Itinerari que recorre els espais més significatius de la Garriga modernista i ens descobreix el nou eixample garriguenc creat entre el final del segle XIX i l’inici del segle XX. Una ciutat jardí­ residencial, burgesa, i termal que naixia entre camps i boscos. Inclou la visita a espais privats singulars.

Tarifes: individual 4,5€ | reduí¯da 3€ [de 8 a 16 anys / majors de 65 / situació d"atur (cal acreditació) / estudiants fins a 24 anys (cal acreditació) / persones amb discapacitat (cal la Targeta acreditativa de la discapacitat o la fotocí²pia del certificat de disminució de l"ICASS) / famí­lia nombrosa o monoparental, professorat (cal acreditació] | gratuí¯ta < 8 anys, membres de l’AIP | familiars 8€/familia | especials amb tast 8€



COGEREMOS TREN LINEA R3 en la estacion de renfe de la sagrera a las 8:44h


QUEDAMOS : a las 8:30 h delante de las taquillas RENFE SAGRERA.




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

marian 

El tren ha vingut amb retard, estic als primers vagons. Ja ens veurem a La Garriga. Va direccio La Tor de Carol.

2023-09-10 09:06:05
MaiteJ 

Bajamos al anden de la rodalies la Sagrera, el tren va con retraso, ahora anuncia que sale a las 8:59 desde Sagrera

2023-09-10 08:46:11
MaiteJ 

Llego a 20 35h a taquillas sagrera

2023-09-10 08:29:14
pilar 

Yo cogeré el tren en Arc de Triumf.

2023-09-09 12:07:24
marina sogorb 

Agafare el tren a Sants 8:30,portare entrepa, etc. Per la tarde es pot veure ruines romanas en el poble i cementiri amb ermita, molt interessant...

2023-09-09 11:21:03
MaiteJ 

Nos subiremos en la cola del tren.

2023-09-08 10:24:17
speranza 

Agafare el tren en Sants 8:31 R3, arriba a La Garriga 9:22

2023-09-08 09:13:51
marian 

Jo agafare el tren a plaí§a catalunya a les 8,36 R3, que arriba a La Garriga a les 9,22.

2023-09-08 00:04:53