Collformic
A concretar en el grupo de WhatsApp.
Buenos dias
Quiero invitarles a una excursión este sabado por el Montseny . El lugar es "el pla de la calma" cerca del Brull. La idea seria hacer una ruta suave y después quedarnos a observar estrellas por la noche un rato. Puedo llevar un telescopio. La idea seria salir con dos coches como mucho. Otros detalles en el grupo de WhatsApp:
https://chat.whatsapp.com/EJSsklYL9zhK8ioLMyXYo0
Hello
I want to invite you to Montseny on saturday. The place is called "the calm pla" near Brull. The idea would be to do a smooth route and then stay to watch stars at night for a while. I can take a telescope. The idea would be to go out with two cars at most. Other details in the WhatsApp group.
This is the link of the tour:
https://chat.whatsapp.com/EJSsklYL9zhK8ioLMyXYo0