Ruta de senderisme per la costa, des de l-ampolla a l-ametlla de mar pel gr-92

Imagen del evento
Apuntados 15
Plazas libres 10
  • 📅
    fecha 17 abr 2022
  • 🕐
    comienza 10:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 530

🗺  ¿Dónde se hace?

GR-92 Cami de costa entre L-Ampolla i L-Ametlla

🌅  Punto de encuentro

10:06 Estació de L-Ampolla

📜  Información


Excursió al costat del mar seguint el GR-92, des de l"estació de tren de L"Ampolla fins a l"estació de tren de L"Ametlla de Mar.

Seguirem aquest track:

https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/lampolla-lametlla-pel-gr-92-3632088

Comení§arem a caminar a les 10:06, hora d"arribada del tren regional R16 a L"Ampolla.

Aquest tren passa per Sants per les vies 11-12 a les 8:03 i també es pot agafar abans a estació de Franí§a o a passeig de Grí cia. Un poso el link dels horaris:

http://rodalies.gencat.cat/web/.content/02_Horaris/horaris/R16-R17.pdf

Dinarem de picnic, cadascú el que porti i el que es vulgui compartir.

Tornarem des de l"estació de L"Ametlla en el tren de les 17:24, 18:45 o 19:26.

Normalment compartim una cervesa a algun lloc a l"acabar l"excursió.

í‰s una excursió gratuí¯ta i jo no sóc guia. Cadascú serí  responsable de la seva propia seguretat i de les seves accions.

Si voleu ser inclosos al grup de WhatsApp de l"excursió, per a compartir desplaí§aments i/o fotografies, doneu-me el vostre número de telí¨fon per privat.

Si voleu més informació, pregunteu.




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

deray 

Hola!! Yo cogeré el tren desde la estación de Francia. Hasta mañana!!

2022-04-16 18:32:32
arafervi 

Hola Josep yo subiré en sanst gracias

2022-04-15 20:44:07
Ruben 

Uno mas que se subirí¡ en Sants. Por lo que veo el billete hay que comprarlo directamente en las mí¡quinas. 2022-04-15 12:13:52

rosa 

Bon dia, jo també agafaré el tren a Sants! 2022-04-15 12:08:57

carmen 

Hola Josep Marí­a., Si me das tu teléfono te mando un WhatsApp y te doy mi número para que me añadas al grupo.

Vengo de Barcelona,, no tengo coche, si hay alguien con quien pueda compartir coche y gastos claro ...ya me diréis.

2022-04-15 10:47:23
josep r 

Bon dia! Arafervi, Carmen i Josep Maria.

Si desitgeu ser inclosos al grup de WhatsApp passeu-me els vostres telí¨fons. No és imprescindible, és la vostra elecció. Podeu fer-ho per aquí­ o per missatge privat.

De moment 8 persones pujareu al tren des de Barcelona.

2022-04-15 09:04:24
josep maria 

tots els que ho agafen alla

2022-04-15 08:45:23
Montse Palet senderista 

Hola Josep. Soc la Montse. Pujaré al tren a Sants. Fins diumrnge

⁷⁷

2022-04-14 22:13:32