Baix Llobregat: Cornellà, Sant Boi i Sant Vicenç
Peu de rampa de passarel.la del Llobregat, devant club Delfos, carrer Verge Montserrat s/n, Cornellí [a 300m estació FGC Cornellí Riera]
Hola a tots:
El proper dissabte 30 de Novembre farem una ruta pel Baix Llobregat.
L’organització no obté cap benefici econòmic i cada participant haurà de cuidar de sí mateix i serà responsable de les conseqüències de les seves accions o imprudències.
Informació de la ruta:
Es tracta d’una ruta semi urbana, principalment per pistes però també per carrers i per senders. Sortirem de Cornellà, prop de l’estació FGC Riera, caminarem i creuarem la llera del Llobregat, travessarem Sant Boi i ascendirem a Sant Ramon i Sant Antoni, miradors naturals, per acabar a l’estació FGC Sant Vicenç dels Horts
Distància total: 16 km
Desnivell: 500 metros
Dificultat: Fàcil
Temps: 5 hores caminant més parades
Porteu sabates de senderisme, roba adient i també menjar i beguda suficient.
Si desitgeu ser inclosos al grup de Whatsapp, que es crearà únicament per l’excursió, necesitarem el vostre telèfon, que podeu passar per missatge privat.
Gràcies per la vostra assistència i col·laboració