Mundet, Barcelona
Metro L3 parada Mundet sortida banda muntanya
Us convido a fer un recorregut a peu per zones urbanes i boscoses de Barcelona. L"origen i el final són dos espais plens de gran bellesa i història, propietat de dues famílies coetànies, adinerades i rivals del segle XVIII-XIX: El Palau de les Heures i El Laberint d"Horta respectivament; dues meravelles enllaçades per un recorregut de natura (Collserola) i que gràcies al "fil d"Ariadna" evitarem trobar-nos amb el "Minotaure" i aconseguirem arribar a "Eros", el deu del amor, al centre del Laberint.
_No tengáis miedo a decir "Te Amo"_ Ricky Martin (després de superar una crisi emocional)
Començarem dirigint-nos al Palau de les Heures on ens endinsarem en el gran jardí renacentista i contemplarem des de fora un palau que recorda als castells de la França medieva.l. Després farem un trajecte cap a Collserola, menys de dues hores, amb el simbòlic "fil d"Ariadna", on posarem en pràctica speed dating o slow dating (dues maneres de conèixer-se i intercanviar feelings).
Ja arribant al Laberint d"Horta i un cop rebuda la benedicció d"Eros, anirem a la zona de pícnic on dinarem o ens acomiadarem segons preferències o climatologia.
IMPORTANT:
-Cal portar calçat de muntanya (opcionalment i recomanable els bastons).
-No hi ha cap assegurança de grup, cadascú es fa responsable de la seva actuació i condicions per a participar-hi.
RECORDEU:
-Qui vulgui pot portar àpat de migdia per dinar a la zona de pícnic un cop finalitzat el recorregut.