Carrer de la Constitució, 19, Barcelona
Estem a la sala 2 perí² millor trucar abans a la Yvonne: 606780732
Cada
setmana, cada dijous, ens trobem per a
relaxar, meditar, conectar amb la nostre interioritat i intercanviar sobre
temes que tenen a veure amb l"existí¨ncia humana des de la
prí²pia experií¨ncia interna. ( La
violí¨ncia, el sofriment, la
felicitat, les accions unitives, les accions contradictí²ries, els afectes, els
ressentiments , la reconciliació, les frustracions, els plaers, les cerques, el
sentit de la vida)
Les
nostres meditacions sempre són obertes i gratuí¯tes. Ens inspira l"humanisme
universalista.
No
és una terí pia, és una reflexió i meditació sobre les condicions socials i
personals imposades i les possibilitats de donar una direcció volguda
(invertida) a la nostra vida donant-nos suport en el registre de La prí²pia
coherí¨ncia (pensar, sentir i actuar en la mateixa direcció) i en el de la
solidaritat: el tracte que dono a l"altre ( la direcció seriosa tractar als
altres com volem ser tractats.
El
lloc és Can Batlló, al barri de
la bordeta de Sants,Carrer de la
Constitució, 19, I
l’hora de la reunió de 19h a 20’30.
Aquest
dilluns dia 30 de Gener , comení§arem una setmana de meditacions breus,
senzilles i prí ctiques, perquí¨ en algun moment del dia o de la nit, cadascun
prengui contacte aconsegueixo mateix. Ho farem per wassap.
Aquestes meditacions consistiran en cada dia individualment demanar per algun
aspecte de les nostres vides (per nosaltres mateixos, pels nostres sers
estimats, per la reconciliació, agrair...). i els dijous ens trobem
presencialment i posarem en comú aquesta experií¨ní§a.
Si
t"interessa posa"t en contacte i t’envio el programa
Yvonne. 606 780 732