Michael Collins, Plaza de la Sagrada Família, Barcelona
Davant l`entrada
Ens trobem per a prendre una cervesa i xerrar el que es pugui, en els idiomes que es pugui. Sense més pretensions ni expectatives que passar l`estona plegats.
Si tens dos idiomes o més millor. Si només en tens un no passa res. Allà sovint hi ha angloparlants.
A les 23:30 es posa a tocar en directe en directe un grup musical.
Els preus oscilen d`uns 3€ la cervesa normal a uns 6,50€ la pinta de Guinness. Es paga al moment.
Millor si heu menjat alguna cosa abans. Si no allà també es pot demanar menjar.
Intentem agafar una taula gran. El pub és lliure i té molts llocs on seure, però si arribes molt tard o no t"hi havies apuntat al l"event, poder no ens queda cadira per a tú.
Gente que se apunta luego se borra a última hora... Qué se creen que uno no habría hecho otros planes si llega a saber que luego se desapuntan... En fin falta de seriedad
2025-08-02 16:21:07Yo he estado y el sitio está genial. Me sobra tanto uniforme en vitrinas y cuadros, pero el resto es entrañable.
2025-08-01 14:55:49Si no te apuntas y apareces por tu cuenta, es un bar libre con muchas mesas, pero en nuestra mesa igual no queda silla.
2025-08-01 14:32:22Hola Jordi és passar l"estona i parlar el que permeti el barullo ambiental. Si veiem estrangers/es els convidem al seure.
2025-07-31 22:17:44
Quien se quede hasta las 23:30 podrá escuchar a los Crawfish In Live
Que es una quedada per coneixer gent o parlar angles? Jo angles quasi res, si es obert a tot hi anire pero si es per Angles no ho paare gaire be🤣🤣
2025-07-31 21:32:51