Plaí§a Nova, Barcelona
A les 21h en la Plaí§a Nova, al costat de la lletra B, on posa B A R C I N O
Havaneres a cí rrec del grup L’Espingari.
A la mitja part hi haurí el rom cremat tradicional. A la plaí§a Nova.
Bona tarda, aviso que no podre venir. Espero algu pugui aprofitar-ho. Disculpeu molesties i fins aviat.
2023-08-15 13:08:19