Gala catalunya aixeca el teló 2023

Imagen del evento
Apuntados 11
Plazas libres 1
  • 📅
    fecha 04 sept 2023
  • 🕐
    comienza 20:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 337

🗺  ¿Dónde se hace?

Gran Teatre del Liceu, La Rambla, Barcelona

🌅  Punto de encuentro

Delante de la salida del metro Liceu a las 20:30 h para entrar juntos

📜  Información


QUEDAMOS A LAS 20:30 h SALIDA BOCA METRO LICEU, LA QUE ESTÁ DELANTE DEL TEATRO DEL LICEU



Como el año pasado, se vuelve a celebrar la mí­tica gala aixeca el teló concierto con motivo de la celebración de la XXII GALA CATALUNYA AIXECA EL TELí“.

Hora inició concierto: 21:00 h.

Lugar: Gran Teatro del Liceu.

Cada uno se gestiona la compra de su entrada. (LA ENTRADA VALE 6 EUR )

Os dejo un enlace para ello:

Compra entrada liceu

Introducir el Cí“DIGO PROMOCIONAL: GCATTRES

Corred que todavia quedan algunas. Yo la tengo en el tercer piso lateral derecho.


SINOPSIS:La XXIIena Gala Catalunya Aixeca el Teló dóna el tret de sortida a la Temporada Teatral 2023-2024sota l’organització d’ADETCA, l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya. Una nit única al Gran Teatre del Liceu per celebrar que torna la temporada teatral amb un munt de propostes genials

Sinopsi

Torna un any més la tradicional gala CATALUNYA AIXECA EL TELí“, organitzada per ADETCA i els Teatres Públics de Barcelona, que dona el tret de sortida a la temporada teatral.

Si l’any passat viatjí vem al llarg de 30 anys de banda sonora del teatre catalí , enguany la vint-i-dosena edició d’aquesta gala ti7ndrí  com a protagonista l’humor, amb un espectacle dirigit per Roger Julií , amb guió d’Adrií  Cuatrecases i moltes sorpreses.

Us hi esperem




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

Marga 

Maite : iré acompañada.😘

2023-08-28 15:47:49
ana  

Hola si alguien no puede ir me avisí¡is, gracias


2023-08-26 21:14:51
Ana 

ENTRADES EXHAURIDES QUINA PENA¡ SI ALGU/NA NO POT ANAR-HI LI COMPRO LA ENTRADA


2023-08-25 13:21:58
Ángela 

Hola Mayte! Iré con una amiga, si conseguimos entradas 2023-08-20 11:18:04

anamar  Jo també tinc entrada al quart pis, 2023-08-20 07:35:32
merce 

Vaig aconseguir entrades pel quart pis. Apunta també a l"Emilia.

2023-08-16 20:28:46