Gran Teatre del Liceu, La Rambla, Barcelona
Delante de la salida del metro Liceu a las 20:30 h para entrar juntos
QUEDAMOS A LAS 20:30 h SALIDA BOCA METRO LICEU, LA QUE ESTÁ DELANTE DEL TEATRO DEL LICEU
Como el año pasado, se vuelve a celebrar la mítica gala aixeca el teló concierto con motivo de la celebración de la XXII GALA CATALUNYA AIXECA EL TELí“.
Hora inició concierto: 21:00 h.
Lugar: Gran Teatro del Liceu.
Cada uno se gestiona la compra de su entrada. (LA ENTRADA VALE 6 EUR )
Os dejo un enlace para ello:
Introducir el Cí“DIGO PROMOCIONAL: GCATTRES
Torna un any més la tradicional gala CATALUNYA AIXECA EL TELí“, organitzada per ADETCA i els Teatres Públics de Barcelona, que dona el tret de sortida a la temporada teatral.
Si l’any passat viatjí vem al llarg de 30 anys de banda sonora del teatre catalí , enguany la vint-i-dosena edició d’aquesta gala ti7ndrí com a protagonista l’humor, amb un espectacle dirigit per Roger Julií , amb guió d’Adrií Cuatrecases i moltes sorpreses.
Us hi esperem
ENTRADES EXHAURIDES QUINA PENA¡ SI ALGU/NA NO POT ANAR-HI LI COMPRO LA ENTRADA