Ripollí¨s
Ripoll
Holaaa
Som una parella de Terrassa d"uns quaranta anys que hem vingut a viure a Ripoll. Ens agradaria conéixer gent per poder socialitzar, prendre algo, fer activitats, etc. Al ser nous no coneixem a ningú i ens agradaria poder integrar-nos al poble.
Si estí s interesad/a, seria genial quedar algun dia.
Hola!
Som la Clí udia i l"Ernesto, també nous a Ripoll desde Barcelona. També ens agradaria coní¨ixer gent a la vila (treballem entre Barna i casa i estem encara una mica desubicats en aquest tema). Si encara us ve de gust pendre alguna cosa un dia d"aquests, ens dieu :) Salut!