Museu Maricel i Cau Ferrat, a Sitges
Us proposo d’anar a veure aquest diumenge 12 de febrer l’exposició Ramon Casas, la modernitat anhelada al Museu Maricel de Sitges. Aquesta és l’exposició central de l’Any Ramon Casas, i compta amb 178 obres d’aquest destacat pintor modernista català. Podeu consultar el web http://museusdesitges.cat/ca/exposicions/ramon-casas-la-modernitat-anhelada si en voleu més informació.
El preu de l’entrada és de 10 €, i permet la visita al Cau Ferrat. Per 3 € més, es pot visitar també el Palau Maricel. Compraríem les entrades allà mateix.
La proposta és trobar-nos a les 11 del matí del diumenge a l’entrada principal de l’estació de tren de Sitges, i visitar l’exposició i els altres espais inclosos a l’entrada combinada. Un cop acabada la visita museística, si voleu, podem fer un mos i voltar pel centre i el passeig marítim de la vila.
A Sitges, s’hi pot arribar amb:
i) tren. Cal agafar la línia de rodalies R2, i el preu per trajecte entre Barcelona i Sitges és de 4,10 € . Podeu consultar els horaris de rodalies Renfe aquí: http://www.renfe.com/CA/viajeros/cercanias/barcelona/ . Us recomano que agafeu el tren que surt de Passeig de Gràcia a les 10:08, i de Sants a les 10:15, amb el qual hi arribaríeu a les 10:52.
ii) Autobús, que a Barcelona surt de Ronda Universitat
iii) Cotxe. La sortida de l’autopista C32 és Sitges centre, però podeu considerar anar per la carretera de les Costes (C31). Si no voleu pagar pàrquing o zona blava, us recomano que busqueu aparcament per sobre de la via del tren, o, en qualsevol cas, fora del centre de la vila.
Per qualsevol cosa, el meu mòbil és el 686 546 170.