Excursió a la ermita de sant mateo premia de dalt

Imagen del evento
Apuntados 12
Plazas libres 89
  • 📅
    fecha 13 nov 2021
  • 🕐
    comienza 09:30 - finaliza 17:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 99 años
  • 📈
    Visitas 1117

🗺  ¿Dónde se hace?

Serralada del Litoral Maresme

🌅  Punto de encuentro

Tren Rodalies Ocata, Apí rcament Sebastia Dalmau

📜  Información


 

MARESME.-
TEIÁ
Mati.- 
Serralada del Litoral
Ermita de Sant Mateu
Tarde.-
Teiá
Cafe Tertulia, Visita Poble
Detalls.-
Aparcament Sebastia Dalmau Teiá, a les 9.30h., Tren Rodalies, Estació de Ocata a les 9h. Picnic a la Ermita, Distancia 5,5km. anada i 5,5km. tornada total 11km., intinerari circular, Pas per Can Riera, Poblat Iberic la Cadira del Bisbe, Font Sant Mateu, i la Ermita
Visita Poble, Monument Fekix Rodriguez de la Fuente, la Palma Teianenca, la Unio Ext.
Punt i apart.- 
Per mes informació grup de WSP.
TRANSPORT.-
Tren Rodalies Ocata, Veicle propi 
RECOMANACUONS.- 
Aigua, protecció solar, equip de senderisme, i moltes ganes de passar un dia entretingut. 
ANNEXA.-                                                                                                                                                                                                                             A fi per tindre més camp de comunicació he creat un grup de WhatsApp on pots fer consultes, avisos, comentaris,i també penja les tebes fotos del esdeveniment. un cop finalitzada la activitat aquest grup es disoldrá passat uns quans dies, per misatje privat diguem"soc----" i  nº de móbil, el meu es 691490063                                                                                                                                    Ens veiem sense preses, salut                                                                                                                                                                                                && Pep &&


 

 

 




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

Toni 

Hola hi seré al aparcament 2021-11-12 19:13:57

Sun 

Hola Pep….vindré amb una amiga…serem 2. Salutacions .

2021-11-06 21:23:10