🗺 ¿Dónde se hace?
Biblioteca Pública Arús, Passeig de Sant Joan, Barcelona
🌅 Punto de encuentro
A la porta de la biblioteca 18:15h
📜 Información
Detall de l-esdeveniment
El pròxim dijous, 22 de gener a les 18.30 h es presentarà a la Biblioteca Arús el llibre “El bestiario del Gran Arquitecto”, a càrrec de l’autor, Jorge Rodríguez Ariza. Presentarà l’acte en Shaun Parsons Herrera.
És un assaig il·lustrat que explora el simbolisme de diversos animals —del lleó al pelicà, de l’àguila a la serp— a través de la seva presència en la tradició cultural i espiritual d’Occident, sent la maçoneria contemporània un interessant port d’arribada de tot aquest repertori de llegendes, símbols i ritus associats. L’obra recupera l’antic llenguatge simbòlic que connecta el visible amb el transcendent, oferint una lectura que combina rigor històric, reflexió espiritual i sensibilitat artística.
Cada capítol presenta un animal acompanyat d’una il·lustració original de Miquel Jaume, creant un diàleg entre paraula i imatge que convida a redescobrir els significats profunds que han acompanyat a la humanitat durant segles.
El llibre està dirigit als qui s’interessen per la simbologia, l’art, l’espiritualitat i les tradicions culturals, i proposa un recorregut accessible i suggeridor per l’univers del símbol en la seva dimensió més viva i actual.
Jorge Rodríguez Ariza, és doctor en Història de l’Art i professor associat del Departament d’Art i Musicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. La seva tesi doctoral va tractar sobre el culte i el simbolisme de la Verge Negra.
Shaun Parsons Herrera, neix al1977. Ha estat Gran Maestro Provincial de Andalucía 2022-2025 i actualment és el Diputado Gran Maestro de la GLE.
És Tercer Grau principal Supremo Gran Capítulo de los Masones del Santo Arco Real de Jerusalén de España i membre actiu de la Gran Logia de Maestros Masones de Marca de España i Grado de Marineros del Arca Real.
L’acte serà en castellà.
Per a assistir a la conferència, CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA al següent formulari:
https://bpa.es/activitats/activitat/presentacio-editorial-el-bestiario-del-gran-arquitecto/
- Després anirem a pendre un café i comentar.
👥 Apuntados
📄 Comentarios