Carrer de Balmes, 16, Barcelona
Davant del restaurant CENTFOCS a les 14:00
¡¡Oh-oh-oh, ay, no hay que llorar, que la vida es un carnaval y las penas se van cantando
Aquest diumenge ens tornem a retrobar al nostre dinar. Perí²... Avui es dinar de carnestoltes Alegria I ho festejarem al nostre restaurant Així que us hem preparat sorpresetes...
Hem preparat el nostre petit marc de "fotocall" i cosetes per arreglar-nos i fer-nos unes fotos ben originals Segur que ho passem molt bé i surten unes fotos super divertides
I escolteu, per fer-ho mes interessant, farem un petit concurs per veure quina es la foto més original... Que us sembla? Shhh... Em diuen que hi haura algun regalet, pero, fins aqui podem llegir...
Tenim tot preparat per pasar un dinar molt divertit entre amics/es al centric restaurant:
***RESTAURANT CENTFOCS ***- c/ Balmes, 16 (entre Pl. Catalunya i Pl.Universitat)
Ens trobarem a la porta d"entrada del restaurant . Ens han demanat que entrem amb grup "controlat"
L"oferta es basa en cuina mediterrí nia actual amb:
âœ”ï¸ 3 ó 4 primers plats a escollir
âœ”ï¸ 3 ó 4 segons plats a escollir
âœ”ï¸ 2 o 3 postres a escollir
âœ”ï¸ Refresc ó vi individual + aigua + cafí¨.
✔ï¸Copa de cava a tots els assitents
Tot per ....................................... 20 € (IVA incl.)
HORA DE TROBADA: 14H, PUNTUALS
(Restaurant preparat amb totes les mesures de seguretat que sol·licita Sanitat) Obligatori l"ús de la mascareta
Us esperem Ah I llibertat absoluta Aquí no hi ha "Dress code" podeu vindre disfressats, amb barret, amb un maquillatge especial o com sempre L"important és passar una bona estona, fer un dia divertit i sempre amb bon rotllo