Concert - vermut a la sedeta

Imagen del evento
Apuntados 15
Plazas libres 5
  • 📅
    fecha 27 may 2023
  • 🕐
    comienza 12:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 1028

🗺  ¿Dónde se hace?

Carrer de Sicí­lia, 321, 08025 Barcelona

🌅  Punto de encuentro

DEVANT LA PORTA A LES 12:00 h

📜  Información


Miguel Talavera í’rgan Trio
Dissabte 27 de maig

Miguel Talavera (guitarra i veu), Gerard Nieto (orgue) i Marc Ruiz (bateria)
Miguel Talavera, guitarrista i compositor d"una í mplia experií¨ncia i recorregut artí­stic, decideix reunir-se amb Gerard Nieto i Marc Ruiz per formar aquest projecte de gran envergadura. Influenciats per la tradició de la música de l"orgue Hammond en diferents gí¨neres, fan incursions al jazz, el blues, el rock i el funk. Els seus referents van des de Jimmy Smith i Jack Macduff fins a Booker T, John Lord o Papa John Defrancesco, entre altres.
Interpreten la seva prí²pia música i algunes versions amb la seva peculiar personalitat i estil, desembocant en un incendiari, suggerent i ení¨rgic directe ple de matisos i intensitat. Un xou musical desbordant, que no deixa indiferent al públic assistent.
Entrada gratuí¯ta.

Organitza: Centre Cí­vic La Sedeta



👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

nekane 

Hola soy Nekane, 2023-05-27 12:20:45

merche 

Hay alguien, no os veo

2023-05-27 11:56:57
Jos Luis 

Esteve...no llego a las 12 por un imprevisto, nos vemos directamente en la sedeta ...

2023-05-27 11:51:18
mon 

Perfecte Esteve!

Fins dema!!

2023-05-26 17:39:51
Esteve 

Hola, ens veiem dema a les 12h a la porta de la sala d, actes de La Sedeta (pati interior) Fins dema!!!

2023-05-26 17:16:42