Concert-vermut a la capella de can gambíšs

Imagen del evento
Apuntados 6
Plazas libres 4
  • 📅
    fecha 14 may 2023
  • 🕐
    comienza 11:30
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 98 años
  • 📈
    Visitas 573

🗺  ¿Dónde se hace?

La Capella de Can Gambús, de Parc Can Gambús, Sabadell

🌅  Punto de encuentro

LLOC DE TROBADA A LA BENZINERA DE MERIDIANA AMB FELIP II A LES 11:30H, SI TENIM DISPONIBILIDAD DE VEHICLES... O BE AL PARC DE CAN GAMBíšS A LES 12H.

📜  Información



diumenge, 14 de maig 2023, Concert-vermut a la capella de can gambíšS(sabadell). LLOC DE TROBADA A LA BENzINERA DE MERIDIANA AMB fELIP II A LES 11:30h.SI TENIM DISPONIBILIDAD DE VEHICLES O BE AL PARc DE CAN gAmBús a les 12h.

despres del concert dinarem junts a la zona de picnic del mateix parc (CADASCUN ha de portar el seu dinar)



LA CAPELLA

Sota la idea de crear un espai acollidor i confortable, s’ha rehabilitat l’antiga capella de la Masia del Parc de Can Gambús, ubicada en un paratge natural i envoltat d’í mplies zones verdes i d’esbarjo.


Com a resultat, es pot gaudir de La Capella, un lounge-bar-restaurant amb dos menjadors interiors, un pati amb zona chillout i una terrassa exterior amb gandules per gaudir de l’entorn. L’espai ofereix una cuina mediterrí nia amb plats vegetarians, productes ecolí²gics i de temporada, i petites delí­cies per tapejar i compartir.

Des de La Capella es pot observar una panorí mica incomparable de la ciutat i les muntanyes dels voltants, a més d’una posta de sol única al Vallí¨s. í‰s un lloc ideal per relaxar-se a l’aire lliure, prendre una copa, assaborir un bon í pat, i per celebrar tot tipus d’esdeveniments com aniversaris, reunions o trobades d’amics.




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios

Blanca 

Gracias por el ratito chic@s :)

2023-05-14 18:36:56
Esteve 

Hola, ens veiem a les 11:30h a la benzinera de Felip II amb Meridiana. Fins despres!

2023-05-14 10:23:06
Pili 

Bona nit !! No podré anar demí . Q ho passeu molt bé. 2023-05-13 21:55:45

Isabel 

Una pregunteta, es suspen o no el vermut musical?

2023-05-13 20:44:10
Elisa 

Bon dí­a, ho sento al final no podré venir. 2023-05-13 11:07:19

Esteve  Comfirmem que hi ha cotxes per tots els q estem apuntats fins avui (10 pers.) estaria be q algu mes pugui portar el seu cotxe per anar hi mes comodos...dexeu la vostra disponibilitat als comentaris sp 2023-05-12 23:22:19
Esteve 

Bona nit a tots i totes, semble que diumenge tindrem pluja... dema trucare als organitzadors i a la nit confirmarem si continuem endavant amb la trobada. Fins dema!

2023-05-12 23:01:17
Esteve 


2023-05-06 16:21:26
Esteve 

Hola Elisa, no t`amoinis, jo crec que hi hauran cotxes per tots... El dia 12 a la nit veurem els cotxes q venen i ho confirmarem 2023-05-06 15:40:06

Elisa 

Esteve jo no tinc cotxe 2023-05-06 08:53:05

Esteve  Bon dia Elisa, Jordi, benvinguts al grup, els detalls de la trobada els comentarem divendres dia 12 a la nit. Fins aviat! 2023-05-05 08:46:38
Elisa 

Bon dí­a grí cies per la proposta 2023-05-04 07:35:33

Esteve 

proxima. Fue un placer conocerte, hasta pronto!

2023-05-02 23:45:13
Esteve 

Hola Merche, no te preocupes no vemos en la 2023-05-02 23:44:22

merche 

Que pena, no podré venir, tengo entradas para el Teatro. 2023-05-02 10:00:22