Església de Sant Ramon de Penyafort, Rambla de Catalunya, Barcelona
En la puerta de entrada
Ens complau convidar-vos a l"únic concert que el cor nord-americí Mill Creek Chorale celebrarí a Barcelona, ​​en motiu de la gira internacional del seu desí¨ aniversari Aquest cor procedent de Seattle, és reconegut per l"excel·lí¨ncia vocal i musical amb quí¨ interpreta un repertori molt variat que va de la música sacra als Beatles o Leonard Cohen, passant pel Gospel o el folk nord-americí .
El MCC s"enorgulleix de ser un "conjunt comunitari", que actua en una í mplia varietat d"esdeveniments locals i alhora permet als membres ampliar-ne el coneixement i l"experií¨ncia musical.
Han actuat a llocs tan prestigiosos com el Carnegie Hall o la Catedral de Notre-Dame a París i han realitzat gires internacionals per í€ustria, República Txeca, Franí§a, Alemanya, Irlanda i Escí²cia.
Us desitgem que gaudiu del seu únic concert a Barcelona.
Entrada lliure
PROGRAMA
In My Life - arr. Steve Zegree Soloists –
Sue Losvar & Kate Graham
Eleanor Rigby - John Lennon and Paul McCartney
Piano Duet (1 Piano, 4 Hands) – Jeremy Young and Allie Thurmer
Ave Maria - Javier Busto
River in Judea - arr. John Leavitt
That Lonesome Road arr. Simon Carrington
Shenandoah - arr. James Erb
Esta Tierra - Javier Busto My God Is So High - Moses Hogan
Take Me to the Water - arr. Rollo Dilworth I Don" Feel No Ways Tired - arr. Stacey V. Gibbs
Hallelujah (from "Shrek") - Leonard Cohen/arr. Roger Emerson When I"m Sixty-Four - John Lennon and Paul McCartney
Piano Duet (1 Piano, 4 Hands) – Jeremy Young and Allie Thurmer
New York State of Mind - Billy Joel/arr. Steve Zegree
Soloists – Jennifer Klein, Darren Smith, & Marianna Ouellette
Bridge Over Troubled Water - arr. Kirby Shaw
Precious Lord - Thomas Dorsey/arr. Arnold Sevier
Sing Your Way Home - Joseph Martin
What a Wonderful Wor
ld - arr. Hayes
Nyon Nyon - Jake Runestad
Empieza a las 20h. Quedamos antes para coger buen sitio.
Lola acabo de entrar Iglesia, no te conozco haber si nos vemos a la salida, estoy 5 banco llevo camiseta roja y pantalón blanco.
a disfrutar concierto
fins ara
2024-06-27 19:56:09Hola Lola, mi nombre es Carmen, me gustaria acompañaros y compartir este concierto tan especial
Nos vemos en la entrada, muchas gracias
2024-06-26 22:45:16Perfecto lola. Me apunto doble porque vendrí¡ también una amiga, si estí¡s de acuerdo
2024-06-19 18:56:44Hola lola, sabes a que hora acabarí¡?
Lo pregunto por el transporte público
2024-06-19 16:24:31