Concert de quartets per a cordes de beethoven (iii) - quartet casals

Imagen del evento
Apuntados 1
Plazas libres 98
  • 📅
    fecha 20 ago 2017
  • 🕐
    comienza 19:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 99 años
  • 📈
    Visitas 592

🗺  ¿Dónde se hace?

A la canònica de Santa Maria de Vilabertran, a tocar de Figueres.

🌅  Punto de encuentro

A la caní²nica de Santa Maria de Vilabertran, escenari del concert

📜  Información


El cicle complet dels quartets per a cordes de Beethoven és un dels cims de la història de la música. Mostra la transició del Classicisme cap al Romanticisme per acabar creant, fent un altre pas de rosca, un univers musical d'una audàcia i dimensions visionàries que obre les portes de la modernitat. Un viatge musical fascinant, en cinc concerts, que pot canviar la manera de percebre la música d'aquells que escoltin el cicle per primera vegada. I també una fita cultural: la programació del cicle dels quartets de Beethoven suposa un fet artístic de primera magnitud, importantíssim per a la vida cultural d'una comunitat, d'un país. 
Els intèrprets són l’element clau en un cicle com aquest, i a la Schubertíada serem testimonis d'un fet històric: serà la primera vegada que el Quartet Casals, tan fidel a Vilabertran, afronti aquest "Everest" del repertori. Serà el primer quartet català que interpreti aquesta integral des que el Quartet Renaixement en va fer, el 1916, l'estrena a Espanya. Cent-un anys més tard, doncs, ha arribat un altre moment històric.

NOTA IMPORTANT: cal comprar les entrades abans que valen 12, 32 o 46 € segons la zona. Jo me l'he comprat en un lateral per 12 €. 

Font: http://www.schubertiadavilabertran.cat




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios